Постинг
04.01.2010 16:14 -
15 от най-добрите филми на Декадата
Автор: mitrandil
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1857 Коментари: 2 Гласове:
Последна промяна: 04.01.2010 16:27
Прочетен: 1857 Коментари: 2 Гласове:
-1
Последна промяна: 04.01.2010 16:27
Стана кръгла година и на доста места побликуваха топ 10 на филмите за декадата. Всеки има мнение и вкус и не винаги си допадат нещата на всеки и предизвикват спорове. Затова реших и аз да оценя филмите които са ми въздействали през този период и ще ми останат в съзнанието до края на живота ми. Не съм ги нареждал като класация защото всеки ми е повлиял по даден начин за времето си и сега не мога да определя дали е по-важен или не.
* ЗЕЛЕНИЯТ ПЪТ - 1999
* МЕМЕНТО - 2000
* СПЕЦИАЛЕН ДОКЛАД - 2002
* ЕРИН БРОКОВИЧ - 2000
* ВЛАСТЕЛИНЪТ НА ПРЪСТЕНИТЕ 2001- 2003
* МУЛЕН РУЖ - 2001
* ПЪТ НА ИЗКУПЛЕНИЕТО - 2002
* РЕКАТА НА ТАЙНИТЕ - 2003
* КЪРВАВИЯТ ДИАМАНТ - 2006
* ОТ ДРУГАТА СТРАНА - 2006
* СРЕД ДИВАТА ПРИРОДА - 2007
* НЯМА МЯСТО ЗА СТАРИТЕ КУЧЕТА - 2007
* WALL*E - 2008
* СЕКТОР 9 - 2009
* АВАТАР - 2009
* ЗЕЛЕНИЯТ ПЪТ - 1999
* МЕМЕНТО - 2000
* СПЕЦИАЛЕН ДОКЛАД - 2002
* ЕРИН БРОКОВИЧ - 2000
* ВЛАСТЕЛИНЪТ НА ПРЪСТЕНИТЕ 2001- 2003
* МУЛЕН РУЖ - 2001
* ПЪТ НА ИЗКУПЛЕНИЕТО - 2002
* РЕКАТА НА ТАЙНИТЕ - 2003
* КЪРВАВИЯТ ДИАМАНТ - 2006
* ОТ ДРУГАТА СТРАНА - 2006
* СРЕД ДИВАТА ПРИРОДА - 2007
* НЯМА МЯСТО ЗА СТАРИТЕ КУЧЕТА - 2007
* WALL*E - 2008
* СЕКТОР 9 - 2009
* АВАТАР - 2009
1.
анонимен -
Декадата е 1. 1. 2000 - 31. 12. 2009, ...
04.01.2010 16:20
04.01.2010 16:20
Декадата е 1.1.2000 - 31.12.2009, така че става топ 8, иначе филмите са хубави...
цитирайЗнам, но тъй като ми е един от любимите за всички времена направих изключение, макар че аз съм си го гледал през декадата защото е дошъл да го гледаме в БГ по-късно.
цитирай